آ
-
آموزش
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
آموزش عالی
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
آموزش کارآفرینی
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
-
آمیخته اکتشافی
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
ا
-
ارزشیابی یکپارچه
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
استثمار آکادمیک
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
-
اشتغال پذیری
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
-
انسان-گرایی اجتماعی
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
انگیزۀ تحصیلی
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
-
اولیاء دانشآموزان
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
ب
-
بازنمایی
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
-
بالندگی حرفه ای معلمان
مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درسپژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
-
باور معرفتشناسی
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
-
برنامهدرسی مبتنی بر بحران
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
برنامه درسی همافزا
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
-
بلوغ
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
پ
-
پایۀ هفتم
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
پدیدار شناسی
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
پدیدارشناسی
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
-
پدیدارشناسی
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
پژوهش روایی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
ت
-
تأمل
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
تجارب زیسته
تجارب زیستة سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
-
تجربه زیسته
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
-
تجربه زیسته
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
تحصیلات تکمیلی
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
-
تحلیل علی لایهای
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
-
تربیت معلم
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
تسهیلگری
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
-
تعامل و خودشکوفایی
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
-
تلفیق
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
-
تلفیق فناوری با کتاب درسی
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
-
توسعه حرفهای
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
توسعۀ حرفهای
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
ج
-
جنسیت
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
خ
-
خودشرح حال نویسی مشارکتی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
د
-
دانشآموختگان
تعیین مؤلفههای اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
-
دانشآموزان
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
-
دانش شخصی ـ عملی
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
-
دانشگاه فرهنگیان
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
دانش معلمان
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
-
دختران
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
درس پژوهی
مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درسپژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
-
دعوت به پژوهش شواب
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
دوره ابتدایی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
-
دوره اول متوسطه
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
ر
-
راهبرد حل مسئله
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
-
راهکارهای اجرایی تحقق
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
-
راهنمای معلم پایۀ دهم انسانی
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
-
رسم شکل
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
-
رمزینۀ پاسخ سریع
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
-
روایتنگاریتأملی
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
روش پژوهش کیفی
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
روش کمی و کیفی
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
روش وارونه
تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
-
رویکرد زمینهمحور
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
ز
-
زنان دانشجو دکترا
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
س
-
سرباز معلمان
تجارب زیستة سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
-
سلسلهمراتبی
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
-
سنتز فرا تفسیر
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
ش
-
شکلهای شبکهای
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای معلمان|
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
ع
-
عصب پدیدارشناسی
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
علوم تربیتی
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
عملتأملی
تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
ف
-
فعالیت های فوق برنامه
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
ک
-
کارورزی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
کتاب ریاضی پایۀ دهم انسانی
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینهمحور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
-
کتابهای درسی
جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
-
کدهای دسترسی سریع
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
م
-
ماتریسی
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
-
متغیرهای زمینهای
تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
-
محدودیت و موانع
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
مدارس ابتدایی
تجارب زیستة سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
-
مدارس متوسطه
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
مدرس دانشگاه
تجارب زیستۀ اعضای هیئت علمی از برنامههای درسی توسعۀ حرفهای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
-
مدیران
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
-
مشارکت والدین
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
-
مشارکت والدین
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
-
معلمان ابتدایی
مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درسپژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
ن
-
نظارت پژوهشی
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
-
نظریه برنامهدرسی
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
-
نظریه پیچیدگی
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
-
نظریه مبنائی
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
-
نظریۀ انتگرال
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
-
نوپدیدی
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
ه
-
همافزایی
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
ی
-
یادگیری برای دانستن
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
-
یادگیری سیار
تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
-
یادگیری مشارکتی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
-
یادگیری معلم
فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
-
یونسکو
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد