نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
  • آموزش عالی جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
  • آموزش کارآفرینی طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
  • آمیخته اکتشافی تعیین مؤلفه‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]

ا

  • ارزشیابی یکپارچه چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
  • استثمار آکادمیک گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
  • اشتغال پذیری تعیین مؤلفه‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
  • انسان-گرایی اجتماعی واکاوی نظریه‌های برنامه‌درسی بر مبنای طبقه‌بندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامه‌های‌درسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
  • انگیزۀ تحصیلی تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
  • اولیاء دانش‌آموزان ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]

ب

  • بازنمایی تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
  • بالندگی حرفه ای معلمان مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درس‌پژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
  • باور معرفت‌شناسی تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
  • برنامه‌درسی مبتنی بر بحران واکاوی نظریه‌های برنامه‌درسی بر مبنای طبقه‌بندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامه‌های‌درسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
  • برنامه درسی هم‎افزا واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
  • بلوغ جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]

پ

  • پایۀ هفتم جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
  • پدیدار شناسی واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
  • پدیدارشناسی ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
  • پدیدارشناسی تجارب زیستۀ اعضای هیئت‌ علمی از برنامه‌های درسی توسعۀ حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
  • پژوهش روایی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]

ت

  • تأمل تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
  • تجارب زیسته تجارب زیستة سرباز ‌معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
  • تجربه زیسته جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]
  • تجربه زیسته تجارب زیستۀ اعضای هیئت‌ علمی از برنامه‌های درسی توسعۀ حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
  • تحصیلات تکمیلی گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
  • تحلیل علی لایه‌ای چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینه‌محور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
  • تربیت معلم طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
  • تسهیلگری تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
  • تعامل و خودشکوفایی واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
  • تلفیق واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]
  • تلفیق فناوری با کتاب درسی تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
  • توسعه حرفه‌ای تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
  • توسعۀ حرفه‌ای تجارب زیستۀ اعضای هیئت‌ علمی از برنامه‌های درسی توسعۀ حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]

ج

  • جنسیت جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]

خ

  • خودشرح حال نویسی مشارکتی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]

د

  • دانش‌آموختگان تعیین مؤلفه‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 29-52]
  • دانش‌آموزان طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]
  • دانش شخصی ـ عملی فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
  • دانشگاه فرهنگیان تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
  • دانش معلمان فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
  • دختران جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
  • درس پژوهی مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درس‌پژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]
  • دعوت به پژوهش شواب تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]
  • دوره اول متوسطه طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 5-34]

ر

  • راهبرد حل مسئله تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
  • راهکارهای اجرایی تحقق تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
  • راهنمای معلم پایۀ دهم انسانی تحلیل محتوای کتاب‌های جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینه‌محور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
  • رسم شکل تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
  • رمزینۀ پاسخ سریع تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
  • روایت‌نگاری‌تأملی تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
  • روش پژوهش کیفی تجارب زیستۀ اعضای هیئت‌ علمی از برنامه‌های درسی توسعۀ حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
  • روش کمی و کیفی چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
  • روش وارونه تأثیر روش وارونه( معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 295-318]
  • رویکرد زمینه‌محور تحلیل محتوای کتاب‌های جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینه‌محور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]

ز

  • زنان دانشجو دکترا جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 35-70]

س

  • سرباز معلمان تجارب زیستة سرباز ‌معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
  • سلسله‌مراتبی تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
  • سنتز فرا تفسیر تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]

ش

  • شکل‌های شبکه‌ای تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان| تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]

ع

  • عصب پدیدارشناسی چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
  • علوم تربیتی تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
  • عمل‌تأملی تبیین نظری روایت نگاری تأملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 149-192]
  • عناصر برنامه درسی طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]

ف

  • فعالیت های فوق برنامه طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 193-230]

ک

  • کارورزی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
  • کتاب ریاضی پایۀ دهم انسانی تحلیل محتوای کتاب‌های جدیدالتألیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشتۀ انسانی با تأکید بر رویکرد زمینه‌محور [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 79-110]
  • کتاب‌های درسی جایگاه آموزش بلوغ در برنامه درسی دوره اول متوسطه با تاکید بر بلوغ دختران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 111-142]
  • کدهای دسترسی سریع تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]

م

  • ماتریسی تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 261-294]
  • متغیرهای زمینه‌ای تبیین عوامل مؤثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 329-352]
  • محدودیت و موانع واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
  • مدارس ابتدایی تجارب زیستة سرباز ‌معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 231-260]
  • مدارس متوسطه واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
  • مدرس دانشگاه تجارب زیستۀ اعضای هیئت‌ علمی از برنامه‌های درسی توسعۀ حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 177-206]
  • مدیران ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
  • مشارکت والدین واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 71-96]
  • مشارکت والدین ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه (مطالعه ای پدیدارشناسانه) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 319-356]
  • معلمان ابتدایی مطالعۀ چالش های مواجهۀ معلمان دورۀ ابتدایی با درس‌پژوهی: مطالعۀ موردی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 207-234]

ن

  • نظارت پژوهشی گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
  • نظریه برنامه‌درسی واکاوی نظریه‌های برنامه‌درسی بر مبنای طبقه‌بندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامه‌های‌درسی مبتنی بر شرایط بحران [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 261-298]
  • نظریه پیچیدگی تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]
  • نظریه مبنائی گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی! [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 5-28]
  • نظریۀ انتگرال چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 357-394]
  • نوپدیدی تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 299-328]

ه

  • هم‎افزایی واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک) [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 97-148]

ی

  • یادگیری برای دانستن تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]
  • یادگیری سیار تأثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزۀ تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 235-260]
  • یادگیری مشارکتی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀدرسی کارورزی مبتنی بر خودشرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 14، 1398، صفحه 395-442]
  • یادگیری معلم فهم دانش شخصی ـ عملی؛ حرکت از آن چه معلمان باید بدانند به آن چه می دانند [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 53-78]
  • یونسکو تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائۀ راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعه‌ای ترکیبی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 143-176]